“Spuneţi STOP basmelor de Sărbători!” O campanie de advertising a ateilor din SUA

Iluminismul de secol 21 se simte ofensat de poveştile cu Moş Crăciun şi vrea să se elibereze o dată pentru totdeauna de “bazaconiile” retrograde şi iraţionale.

Un grup ateist din SUA, “American Atheists”, a lansat o campanie publicitară controversată în mai multe state din regiunea de Sud a Americii.

Panourile publicitare de pe marginea marilor artere rutiere îi invită pe americani să îşi inspecteze mai atent valorile religioase, cu ocazia Sărbătorilor de iarnă.

Unul dintre mesajele publicitare arată un copil de 7-8 ani care scrie într-un caiet următoarele cuvinte: “Dragă Moş Crăciun, tot ce vreau de Sărbători este să scap de biserică. Sunt prea mare pentru basme”.

Protagoniştii campaniei de advertising spun că nu au reuşit să cumpere spaţiu publicitar peste tot unde au dorit, din cauza reticenţei întâlnite la mesajele postate.

Panourile pot fi văzute în oraşe Memphis, Nashville şi St. Louis, dar nu au şi în Jackson sau Alabama, unde a existat teama unor reacţii adverse puternice din partea comunităţii locale.

Comentariile nu sunt permise.